Klachtafhandeling

Klachtafhandeling

Bij Dormai Kinderboxsprings gaan we tot het uiterste om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat doen we ook in het geval u een klacht heeft. Bent u niet tevreden over onze producten, dan kunt u een klacht bij ons indienen. Dit gaat het gemakkelijkst met het contactformulier of via ons e-mail adres info@dormai.nl of per brief naar Dormai Kinderboxsprings, S.N. Menkostraat 37, 7523 DZ in Enschede. Wij bevestigen uw klacht per mail en handelen deze binnen zeven dagen af. Van het constateren van de gebreken tot een passende oplossing. Mocht het onverhoop langer duren, dan laten we u dat zo snel mogelijk weten waarbij we ook aangeven wanneer u een antwoord mag verwachten. 

Wij zijn lid van de Stichting Webshop Keurmerk waardoor u uw klacht over onze producten of service ook kunt indienen via hun website:www.keurmerk.info. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, kunt u het geschil altijd voorleggen aan de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leiden kunt u uw geschil altijd voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 28-08-2016 - Had het bed van dormai bedtime exclusive op het oog...  lees meer
  • 07-10-2015 - Beste, mijn dochter slaapt al meer dan 5 jaar met...  lees meer
  • 30-08-2015 - Beste heer/mevrouw,

    Dank voor de stalen. Wij willen graag een bed...  lees meer
Plaats een bericht
  • Dormai Kinderboxsprings
  • logo dk homepage
© 2011 - 2018 kinderboxspring.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel